Tuesday, May 12, 2009

Tag 9

Aiyakkkk!!! Kena tag ngan Patt untuk handwriting.. Isk.. Isk.. Isk..

Sebelum aku wat tag nie, baek aku ceritakan sket sejarah hitam di sebalik tulisan tanganku ini.. Owh..

Masa sekolah dulu, tulisan aku selalu kena kutuk.. Tulisan "doktor" laa.. Itu laa.. Ini laa.. Bila ada kawan2 yang nak pinjam buku masa sekolah dulu, diorg akan terperanjat sambil membesar2kan mata diorg.. Pandang buku, pastue pandang aku.. Pandang buku, pastue pandang aku lagi.. Nak kutuk tulisan aku la tue.. Tapi aku dah lali.. Lantak laa.. So, kalu korang tgk tulisan aku nie dan nak kutuk2, ruangan komen ada disediakan untuk anda k.. Fiuuhhh!!

This tag needs you to write on a piece of paper to show how your handwriting look likes and fit your own personality.
So, here goes:
1. Write down who tagged you.
2. Answer these:
- Your name/username/pseudo
- Right-handed or left-handed?
- Your favorite letters to write?
- Your least favorite letters to write?
- Write “The quick brown fox jumps over the lazy dog”





P/s: Aku tau tulisan aku buruk.. But i just love it! Ahaaaaks!

5 comments:

Anonymous said...

ok la tulisan zira...


aku punya lgi la cakar ayam. haha.

anee said...

tak brubah...
ink pon still gne black gak...

AziRa AziZ said...

Patt..
Hahahaha..
Tulisan cakar ayam jugak aku nie..
Ayam pun geleng2 kepala tgk..
;P


Anee..
Isk.. Isk..
Ko still lg ingat aku suka pen kaler hitam ea..?
Terharu aku.. Owh..
=)

Rina said...

salam..

cik zira, saya akan updet!! hehehe.. neway, ok pe tulisan zira.. mana ada buruk.. hehe.. ni mesti saja sruh org puji ni..

=p

ps : dtg sok?

AziRa AziZ said...

Rina,
Wsalam Miss Presiden..
Mana ada suruh org puji..
Tapi kalu nak puji apa salahnya..
Ehehehehehe..

P/s: InsyaAllah.. Of kos I datang sok.. POME I merindui I.. Uhuhuhu..