Tuesday, May 19, 2009

Tag 10

Woi Azira!!! Tensen2 sempat lagi wat tag??!!! Hahahahaha.. Apa aku kisah.. Nak release stress, tekan keyboard kuat2 nie ha.. Cian keyboard.. Thanks to Kak Ila for dis tag.. Eh? Thanks plak.. Kak Ila nie nak kena piyat ea ngan saya?? Hehehehehehe..

So, here it goes..

5 tempat membeli-belah yang wajib dikunjungi
- Mana2 pun bley asal jumpa apa yg aku nak beli.. Dan harga mestilah MURAH dan BERPATUTAN..

5 benda yang wajib anda beli
i) Makanan.. Aku memang suka makan.. Terutama skali cokelat.. Nyum3..
ii) Ehem2.. You doesnt need to know.. Only certain people know wat dis ehem2..
iii) Perfume.. Belum abes lagi, dah membeli lagi satu.. Suka dgn bau yg wangi dan bentuk botol yg unik..
iv) Majalah Mastika.. Sebab aku tak suka membaca, jadi tak tau nak beli majalah apa.. Mastika - majalah yg ley wat kita risau dan berusaha menjaga msykt dan diri sendiri..
v) Apa lagi ea?? Ntah.. Hehehehehehe.. ;P

5 benda wajib dalam dompet anda
i) Duit2.. Bukan pokok duit2..
ii) Ic ler.. Karang ada plak yg cop aku PATI..
iii) Gambar famili.. Kalu andai kata mati tgh jalan, ada jugak org kenal famili aku wpun muka aku dah reput..
iv) Kad bank.. Sebab aku xde kad kredit.. Bawak satu kad yg masih berisi.. Yang xde isi, dok diam2 kat umah..
v) Lesen memandu.. Hahahahahaha.. Bawak ke hulu ke hilir.. Tapi, kenderaan yg digunakan bas jugak.. Huhuhuhu..

5 gaya pemakaian yang anda gemari semasa membeli-belah/bersiar-siar
i) t-shirt and jeans..
ii) blouse and slack..
iii) Arghh.. Enough!! Aku buta fesyen!! Hahaha..

5 tempat yang anda gemari untuk bersantai dengan teman anda
i) Bowling
ii) Panggung Wayang *Opps!! Sowi..*
iii) Tasik2 atau Tepi2 laut
iv) Bilik di kolej
v) Foyer dan Dewan Kuliah di Fakulti

5 topik yang anda gemari semasa bersama teman anda
i) Macam Kak Ila --> Topik "Facebook"
ii) Topik "Kita suka siapa, Siapa suka kita".. Hahahaha.. Dimana topik "Siapa suka kita" adalah rekaan dan syok sendiri semata-mata..
iii) Topik "Jalan2 cari pasal"
iv) Topik "Bila mau wat kerja gila?"
v) Topik "Sapa kawen dulu"

5 mangsa tagg yang anda gemari
- Anyone who feel free to do dis tag..
(",)

P/s: Pilihan Allah adalah yang terbaik..

No comments: