Monday, April 14, 2008

Suka Nakatsu ke Suka Ikuta Toma??

Uwaaa... Sedihnya... Nape la saat2 begini baru gian nie nak datang.. Benci2.. Tak suka.. Tak suka.. Aku nak exam la wei.. Apsal byk wat perkara lagho (sia2) nie.. Uwaaa... *dush3x: tumbuk diri sendiri*

Aku seorang yang tak berapa layan sangat cerita Korea, Jepun or Taiwan sgt2 sebagaimana kawan2 aku yg laen sgt2 suka.. Untuk pengetahuan semua, tahu tak anda saya belum menonton Winter Sonata lagi? Tahukah anda bahawa saya juga belum menonton Full House? Tahukah anda bahawa saya belum menonton sekian banyak cerita Jepun, Korea atau Taiwan yang telah anda promote pada saya bagai nak rak.. Kalau anda tak mahu tahu pun saya nak bagitau jugak.. Tahu..? Semuanya kerana saya bosan dgn cerita2 romantik berunsur fantasi.. Argh... Semuanya cerita lebih kurang sama.. Mesti ada lelaki yg dingin/cool.. Arghh.. Sebab tue saya maleh nak tengok..

Tapi, semenjak tgk Hana Kimi (Versi Jepun) aku tersuka gila2 kat cite nie.. Erk, tak tau laa.. Tersuka cite ke tersuka pelakonnya? Ngeh3.. Kalu nak tahu pasal cite nie ley tgk kat blog Patt. Kisah aku tertengok siri Hana Kimi nie bermula apabila kawan aku, Nuraini Alias mempromotekan laman web crunchyroll, di mana kat laman web nie kite ley tgk cerita2 Jepun, Korea atau Taiwan secara online.. Jadi, aku pun try and error laa.. Dia promote kat aku suruh tgk cerita Romantic Princess.. Tapi, cite tue pun aku lum tengok lagi.. Hehehe.. Tengah belek2 and cari2 cerita apa nak tengok, tiba2 tergerak nak tengok cerita It Started With A Kiss (Taiwan Version). Masa tengok cerita tue, baru terpikir and teringat balik.. Owh.. Rupanya cerita nie laa yang Anem dok promote and cite kat aku selama nie.. Okey la jugak.. Jugak?Kelako.. Aah, klako.. (Tiba2 terpikir: Aku ke yang dingin? Huhuhu..).

Lepas tue, aku baca komen2 kat drama Taiwan nie, tiba2 ada satu komen sesat cakap dia suka gile kat drama Hana Kimi.. Jadi, aku pun g plak tengok cite nie.. Klako.. Best la jugak.. Tapi, aku suka gile kat pelakon dia.. Ikuta Toma a.k.a Nakatsu.. Kawaiii!!! Ngeh3.. Gatai! Napa ek aku suka dia? Ntah.. Sebab dalam cite tue dia bukan lelaki dingin kot.. Dia hepi go lucky nyer orang.. I Like! Maka terlahirlah artikel "Suka Nakatsu ke, suka Ikuta Toma?".. Hehehe.. Lepas aku tgk cite nie, baru aku teringat.. Owh.. ini rupanya cite yang Patt promote kat blog dia ari tue.. Hehehe..

Kalu Ikuta Toma yang sebenar adalah seperti Nakatsu, maka aku suka Toma.. Tapi kalu bukan, aku suka Nakatsu.. Nakatsu!! Hehehe.. *konpius2: ape ayat2 pusing2 nie..?*


Kawaii Nakatsu (",)



Lagu2 dalam cite nie pun sedap didengar.. Setelah didengar banyak kali.. Muahaha.. Terlambat sket nak suka lagu2 dia.. Cian komposer.. Ampun deh.. Gome.. Sori..

Salah satu lagu dalam siri nie adalah --> Tajuk: Ikenai Taiyou nyanyian Orange Range.. Lagu nie bermaksud.. err... Bermaksud.. Ntah.. Aku tak tau.. Aku tak paham Bahasa Jepun.. Muahahahaha.. *Gelak jahat*

Lagu yang laen plak --> Tajuk: Peach nyanyian Otsuka Ai.. Cari sendirik! Ngeh3..

Setelah berhari2 aku membuat keje2 lagho, sudah tiba masa aku membuat keje berfaedah.. Wei Azira!! Studi la wei!!

Sekian, kemarahan aku pada diri aku sendiri.. Sekian, terima kaseh..

4 comments:

Fizam Haniff said...

ko pun kemaruk crunchyroll ke? bagus2. aku pun selalu menghabiskan masa aku kat sana. tengok anime lor. drama kureng cket.

pe2 pun, good luck for your exam. aku baru je abis 2 paper. tggal lagi dua je. pastu grad. hoyea!!!

p/s: sapa lagi bdk terendak ada blog huh selain kita2?

AziRa AziZ said...

Fidzam,
Uwaa..
Bestnya ko dah nak grad..
Jeles aku.. Aku ada setahun lg! Huhuhu..
Congrate deh.. (",)
Gian kat Crunchyroll? Aah..
Sebab tue la aku marah kat diri sendiri.. Huhuhu..
Kalu tgk anime, abes la aku..
Mmg tak studi la jawabnya..=(
Akan tgk anime..
Tangguhkan/tunda lepas exam..=P

Err.. Tak tau plak sapa lg dak2 Terendak yg ada blog..
Kebanyakan diorg wat kat Frenster..
Contohnya: Cam Teha + One + Faiz Yusoof + Anee =)

P/s: Aku pencuri baca dan link blog orang secara senyap2.. Muahahahahaha...

Patt Irmina said...

ikuta toma tuh, aku pnye...no touch touch!

grrr!!

hahaha

AziRa AziZ said...

Patt,
Hahahaha..
Nak jugak touch2 dis Ikuta Toma!
=P