Wednesday, April 2, 2008

Ku Mahu!!

Ku mahu coklat bar.. Sapa mahu bagi aku? Ngehehehe.. Aku rasa pasnie mesti tiap2 ari aku tulih post utk blog sebab aku rasa tensen + bosan.. Banyak sket mende merepek2 agaknya.. Maaf.. Huhuhu.. Sebenarnya aku mahu tulis cite pasal Ku Mahu Tgk Anugerah Bintang Popular (ABP)!!! Huhuhuhu...

Masa Anugerah Bintang Popular yang lalu, aku tak dapat tgk.. Penat try free tv streaming dari UKM dan dari website laen.. Tapi, asal TV3 je mesti tak dapat.. Tensen den.. Setelah penat mencuba dan mencuba, akhirnya aku give up.. Baek aku edit slaid presentation(masa tue laa..).. Tapi, aku maleh jugak nak edit.. Memang aku maleh serba serbi malam tue sebab otak aku dah lama set, malam tue mesti tgk TV3, nk tgk ABP.. Tapi kempunan.. Uwaa..

Akhirnya.. Korg tahu tak pada malam korg enjoy2 tgk ABP aku enjoy2 tgk ape? Jeng.. Jeng.. Jeng.. Aku enjoy2 tgk cite Agrotek kat TV1.. Muahahaha.. Sodey den.. Terpaksa aku tgk cite berilmu instead of cite hiburan.. Uwaa.. Sodey2.. Sob.. Sob.. Sob.. =(

Agrotek malam tue cite pasal industri kecil dan sederhana.. Mengisahkan perindustrian ikan keli (ke ikan sembilang.?) salai.. Aku pun tak tahu.. Adakah ikan keli dan ikan sembilang adalah ikan yang sama cuma nama panggilan yang berbeza? Entah.. Tak tahu aku.. Yang pasti, aku pun ada beberapa nama panggilan.. Kawan2 aku kat sekolah dulu ada panggil akak, Are-J, Ajira dan skg Azira atau Zira!! Auww!! Jangan termuntah ye.. Hehehe.. Sengal tol sapa reka nama Ajira nie! Nama aku ala2 versi Jawa la konon.. Tapi, aku ingat sampai skg.. Menjadi kenangan manes beb!! Hahaha.. =) [Ingat ikan je bley banyak2 nama?? *tunjuk penumbuk kat ikan* Ngehehe..]

Cari punya cari punya cari, Alhamdulillah.. Akhirnya aku jumpa gak klip lagu Ku Mahu nyanyian Ct Nurhaliza masa persembahan ABP tue.. Sape tak minat Ct, sila hentikan pembacaan anda setakat ini ye.. Takut ia mengundang keemosian yang tak terduga.. Hahahaha.. Xde la.. Saje je.. Teruskan membaca.. Kat bawah nie aku taruk klip videonya.. Saja suka2.. Kalu korg tak suka, jgn tgk k! Hehehe..

Enjoy it!! =)

No comments: