Sunday, April 6, 2008

Kuasa 3D

Err.. Aku ade keje.. Tapi nak wat keje yang tak masuk pekse nie dulu.. Owh.. Huhuhu.. Bila nak sedar diri nie!!??

Inilah kuasa 3D.. Tak ingat kat negara mana.. Tapi pelukis nie menggunakan bakat dia di atas jalan raya sekitar kat negara dia..
Sebenarnya, lukisan yang dia lukis adalah seperti kat bawah nie..

Gambar 2D yang dilukis oleh beliau si pelukis yang ku tak ingat namanya.. [Malas nak rujuk..]


Tapi, jika dilihat pada sudut dan jarak tertentu, maka lukisan tersebut nampak seperti betul2 ada kat jalan raya tue.. Inilah kuasa 3D! Hehehe.. Enjoy it!!


Heh!



Laptop di tgh jalan.. Free2.. Sapa mau??



Heh!


Err.. Cumey nyer haiwan tersebut..


Cam real jek!


Spiderman!!

6 comments:

Patt Irmina said...

wow, keren bgt!
kalo ngeliat aja, kyk bener deh...gak sangka cuma lukisan 3d doank!
aku jg mau lukisan kyk gitu, lukiskn donk!!

*hehehe..*
patt=indonesian-wanna be.lol!

AziRa AziZ said...

Patt,
Aku *kerut2*
Wei, aku tak paham!!
Sila translatekan ke bahasa melayu baku..
Muahahahaha.. =P

Patt Irmina said...

haha...ok. bhs melayu plak...:

"wow, hebat gler!
klu tgk je nmpk mcm real..x sangka hanya lukisan jer..ak pn nk lukisan mcm tu, tlg lukiskn yer.."

hehehe..

AziRa AziZ said...

Patt,
Hahaha..
Thanks for d translation..
Skg baru aku paham..
=P

Anonymous said...

chantek... :)

AziRa AziZ said...

Wan Ika,
Aah.. Cantek sgt kat..
Berbakat sggh!
Kalu org laa..
Hmm.. Nak lukis kucing, jadi gambar katak plak karang..
Ngeh3..
Tak ade bakat melukis.. =(