Friday, March 19, 2010

Tag 12

Ini adalah tag dari Alee..

1. Adakah anda rasa HOT?
Saya adalah Red Hot Power Ranger. Jadi saya memang HOT. Harap maklum.

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3. Cerita pasal gambar ni..
Gambar ini saya jadikan wallpaper masa saya tgh emo waktu tue.. Jadi saya rasa seperti mahu jadi jahat, dan aura hitam banyak mengelilingi saya.. Sungguhpun begitu, cara duduk tersebut menunjukkan bahawa, saya sedang muhasabah diri dan cuba tidak melakukan sebarang kejahatan.. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata atau perbuatan...? Sambung sondiri.. Nampak tak ada cahaya tue? Tue adalah cahaya keinsafan dan kemusabahan diri yg mulai menyinar.. Ecececewah!

4. Kali terakhir makan pizza..
Errr.. Dah lama tak makan.. Lupa sudah bila kali terakhir..

5. Lagu terakhir anda dengar..
Nur Kasih from Yasin (OST Nur Kasih)

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni..
Tunggu air masak, tunggu waktu solat Maghrib, tunggu bila la selesai nak wat tag nie.. ~Heeeeee...

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
Along, Aj, Akak,Zira, Kak Azie, Noor, Xira.. *Auwwwww!!*

8. Tag lagi 5 orang..
1 - Roslilah a.k.a Angah
2 - Wan Ika
3 - Aween
4 - Lisa
5 - Anee

9. Siapakah orang no.1 kepada anda..
Adek saya yang nombor 2..

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5..
Belajar rajin2.. Jaga diri bebaek.. Dah balik Malaysia gtau aku.. Jgn senyap je.. Nanti aku kompang kan karang.. Hehehehe.. =P

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
Dengan Tomok.. Eh, tak tak.. Tomok aku nyer.. Dengan Aweera.. Yo yo je.. Haha..

12.Bagaimana pula dengan no.2
Kami berada dalam situasi yang hampir sama.. *Sambil terngiang2 lagu Situasi dari Bunkface*

14. Kata2 cinta untuk orang no.4
I like ur poem.. It have a very deep meaning.. =D

15. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
1 - Sengal =D
2 - Sweet Pink Power Rangers (>_<)
3 - Berdiri di atas kaki sendiri. Campak la dia kat mana2 pun, dia boleh hidup..
4 - Pandai cakap Cina
5 - Kidal
Hahahahahaha.. =P

P/s: Ntah.. Tapi nak jugak letak P/s... Hehehehe.. =P

No comments: