Tuesday, February 3, 2009

Tag 5

Have been tageed by Asma Jafar. This nice girl is one of my coursemate in UK Malaysia.. Dan setiap orang yg men"tag" saya, pasti akan dapat ayat nie.. Tanpa ada pilih kasih mahupun kasihan, saya tujukan ayat yang sama wat beliau.. "Asma, nakai ek ko tag aku! Cubit kang!"

Heeeee... =P

-----------------------------------------------------------------------------------

describe 7 things about the person who tagged you...

1) My coursemate
2) Kami gi ice skating sama2
3) Kami dak kelas bioproses yg ahlinya adalah seramai 8 org sahaja (luv dat class!)
4) Dia wat tesis yg berkaitan ngan programming
5) Saiz badan yg kecik, memudahkan utk dibuli =P
6) Lemah lembut orgnya..
7) Seorang blogger..

-----------------------------------------------------------------------------------

describe 7 things about yourself...

1) Walaupun muka saya nampak cam berani, tetapi sebenarnya saya takut2 berani jah
2) Walaupun muka saya nampak cam seorang yg kuat, tetapi sebenarnya saya seorg yg mudah menangis..
3) Walaupun muka saya nampak cam xde perasaan, tapi sebenarnya saya seorang yg sangattttttttttt pemalu..
4) Walaupun muka saya nampak cam selamba, saya sebenarnya tidak tahu menari samba.. Hahahaha..
5) Walaupun muka saya nampak cam org kuat studi, tapi sebenarnya saya seorang yang sangat kuat stido.. Eh silap.. Tido!
6) Walaupun muka saya nampak cam orang yang banyak bercakap pok-pek-pok-pek-pok-pek, tapi sebenarnya saya seorg yg xtau nak cakap bila ada masalah.. Diam2, ngadap dinding bilik tido, layan perasan.. Huhuhuhuhu...
7) Walaupun muka saya nampak garang, tapi sebenarnya saya adalah seorang yang gila2 (jika anda kenal saya) dan seorang yang garang juga.. Heeeee..

Sebagai kesimpulannya,

Dun Judge The Book By Its Cover

4 comments:

Anonymous said...

"Diam2, ngadap dinding bilik tido, layan perasan"

haha. zira, aku tau sgt perangai ko yg ni. prnah jadi "witness" ko buat perangai ni. =P

AziRa AziZ said...

Patt,

Hehehehehe..

=P

Ko ngan Syafa dah jadi saksi kebykan perangai aku nie..

Apa nak wat..

(",)

Anonymous said...

hehe, teringat peristiwa masa birthday zira :D nakal ek kitorang ni.. laa tahzan..

AziRa AziZ said...

Wan Ika,

Korg sume mmg nakal pun..
Tapi, I LIKE!!
Hehehehehehe..