Thursday, October 23, 2008

Nak Tengok Movie!!

---------------------------------------------------------------------------------------------
"Aku takkan maafkan ko sampai mati..", ujar seorang selebriti..

"Aku takkan maafkan ko sampai mati..", ujar seorang yang belum mati kepada seorang yang belum mati..

"Aku takkan maafkan ko sampai mati..", ujar seorang yang belum mati kepada orang yang dah nazak menunggu mati..

Amboi, amboi, amboi!! (sambil jari kelingking digedik2 kan)

Ntah ape2 ntah.. Kompem masuk syurga ke?? Haih! Suke ati ko le Labu..


P/s: Cerita di atas sekadar selingan bg perkara yg berlaku baru2 nie.. Penyelesaian?? Tepuk dada, tanya Iman..

>>End of Story<<
--------------------------------------------------------------------------------------------

Termenung.. Termenung lagi.. Termenung tak henti2..

Diam.. Diam lagi.. Diam memikirkan sesuatu..

Perubahan yang aku sendiri pun tak tahu.. Hehehe.. Maaf buat kawan2 yg mungkin rasa risau.. InsyaAllah.. Aku tak ape2.. Doakan aku kuat! Doakan aku tabah! Doakan aku ceria2 n hepi2 mcm selalu! Doa kawan kepada kawannya makbul tau.. Apalagi, doa la! Doa yang baek2 je tau! Hehehe.. (",)

Busan.. Dah lama tak berfoya2.. Haa!! Sapa2 yg nak g tgk cite nie:

Dan jugak cite nie:

James Bond: Quantum of Solace

Sila ajak aku ye! Hehehe.. =P

No comments: